torsdag 22. desember 2011

En rar gammel kasse blir bordpynt

Ønsker alle mine lesere en riktig.
God Jul



Bildene er fra kjøkkenbordet.
Bordpynten er en gammel kasse med
rom til skruer og spiker.
Den har jeg fyllt med svibler, kubbelys, kongler
sandkakeformer, julegodter og nisser.




Jeg syns den er så tøff med sine
malingflekker og slitte overflate.




Duken fant jeg på Prinsess, 
den kostet 20 kr på salg.
Jeg syns den passet helt perfekt.





Konglenissene er barnehageprodusert
for mange år siden. Avispapiret rundt 
sviblene er fra før krigen, jeg fant det på loftet.



I morgen kveld pynter vi juletreet, så er det Jul :-)

2 kommentarer:

Sophie sa...

Så kult, å knallbra bilder:-)

GundaM sa...

Ha en riktig god jul der i nr 9 ;)))

Nydelig det lerketreet under her!!!

Klm

GundaM