torsdag 8. desember 2011

Gjennbruk av gamle juletreføtter

Vi er så heldig å ha en skikkelig gammel
juletrefot laget av min manns morfar.
Den er så fin med 3 flotte nisser på.
I løpet av årene er den blitt litt litt skrøpelig. 
Den egner seg ikke lenger til å bære et
stort juletre.

Nå har jeg funnet en lyslykt som passet til den og
vips så ble den et koselig innslag på trappa


Jeg hadde også en juletrefot i støpejern
som stod og støvet bort på loftet.
Den ble til en koselig lysestake :-)



Gjenbruk er gøy !

Ha en fin dag :-)

2 kommentarer:

ide-puffen sa...

Så smart og tøft. At jeg ikke har tenkt på dette hi hi.
Nydelig drivvedtre du har laget. Har ett lignende et jeg også, men det er ikke like fint som ditt :/
Ha en fortreffelig dag.
Randi

dryss sa...

Så kreativt og smart! Artig! Og det herlige inngangspartiet du har, da! Innbyder virkelig til et julehjem!

Ønsker deg en finfin adventssøndag!