torsdag 1. desember 2011

Mitt Juletre av drivved

Jeg er så glad i drivved. 
På turer i fjæra finner jeg alltid noe fint.
Her i høst fant jeg masse små pinner i forskjellige størrelser.
De er nå blitt tørket og satt sammen til et juletre.
Rustne muttere er blitt lysholdere
og en sjøstjerne troner i toppen.


Nå har Drivved Juletreet fått plass på lysfatet mitt
sammen med andre juletrær engler og kongler.
Jeg ble ganske fornøyd, elsker blandingen av
det rustikke og tradisjonelle.


Ha en fin helg :-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Så kreativt!!
Kjempe fint ;oDDD

Klem Elisabeth

Behindabluedoor sa...

Hei=)

Dette var et kult juletre, du er kreativ!
Ha en fin advents helg.
Klem Klem

Livy sa...

KNALLFINT!!

Ønsker deg en fin helg! Klem fra Livy

Maliva`s verden sa...

Wow...det er nok det fineste juletreet jeg har sett i år. Lekkert pyntet også......Herlig inspirasjon! Ønsker deg en fortsatt fin førjulstid. KLem fra Maliva