søndag 11. desember 2011

Naturtoner til jul i stuen

Til vanlig viser jeg helst nærbilder fra stuen,
men i dag kommer ett litt på avstand.

Jeg bruker naturtoner til jul i stuen. 
Drivved, greiner, kongler sammen med 
litt gull og sølv passer best til  stilen.




Deilig med myke puter og skinn ,
det myker opp den røffe chesterfield sofaen.



Lyktene jeg lagde av ermene på en
gammel genser er stadig i bruk .
Jeg liker det dempede lyset.



Nå mangler bare juletreet som i følge
mannen akkurat skal gå til taket.
I fjor var jeg så heldig å arve gamle
julekuler og spir til toppen av treet.
Følg med , bilder kommer.

Ønsker alle en fin dag :-)

2 kommentarer:

Magdalena sa...

nydelig og lunt...
klem og fin førjulstid...

lisje astrid's husblogg sa...

Kjempe lekkert hos deg!

Ynskjer deg god ny veke ♥

Klem frå Astrid