søndag 24. juni 2012

Lysthuset i Hagen


Jeg tror ikke jeg har vist bilder fra
Lysthuset vårt før. Nå har det akkurat
 fått en liten make over.
Lysthuset står i forbindelse
med Badehuset. Fra dette lille
huset vi har hentet detaljer til Orangeriet.

Velkommen inn for å ta en titt !
Innredningen er kun gjenbruk.




Jeg fant en gammel port og en knaggerekke,
de har jeg brukt som dekorasjon.




En herlig blondeduk fra loftet,
som er litt av et skattekammer.




Parafinlampe, hjerter og
pelargonia skaper stemning
på bordet.




Nostalgi er temaet her,
"Those where the days"
Ser for meg at de fine damene
satt her på varme sommerdager. 




Stolene fikk jeg av min Mamma,
de var grønne og trefarget.
Nå er de blitt hvite og fine.







Ønsker alle en fin dag :-)

7 kommentarer:

liven sa...

Så koselig hos deg!!
Takk for titten, og jammen må jeg se mer her :)

Ingrid Louise sa...

Kjempefint lysthus!!
Du har jammen mange fine steder rundtom!! :-)
god søndag til deg,klm ingrid l

fru. Lærum sa...

så koselig lysthus...og så flotte skatter som finnes der :-)

Ha en flott dag!

klem tone

Hjem & Glede sa...

Hei hei.
Det er bare så nydelige bilder du viser....jammen har dere mange koselige steder utenfor....
Vakkert!

God søndag da du flinke!

Smil og klem
Camilla

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Du har det så koselig og trivelig på alle vis! Herlig med den gamle porten med knagger med gamle minner. Her hadde jeg kost meg:-)

Ha en fortsatt fin søndag. Kanskje godværet kommer i morgen?

Klem fra Hjørdis

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅ.... dette var kjempe koselig:)
Herlig lysthus, med masse herlige detaljer:)
Ha en koselig søndagskveld

Klem Merete

Unknown sa...

Et aldeles herlig lite lysthus. :)

Klem