mandag 24. september 2012

Flere prismer i stua...


Jeg var så heldig å finne
to av disse lampene og tilhørende
lysekrone på en brukthandel.



Lysekrona har forlengst
fått plass i gangen, men
disse har blitt liggende.




Min bedre halvdel synes
de er litt "tantete", men jeg  som
har en svakhet for prismer elsker dem.
Så derfor har de nå fått plass i stua :-)




De har fine detaljer og
har et litt røfft preg.




Prismene gir et flott
gjennskinn om kvelden.




Ønsker alle en flott kveld :-)

6 kommentarer:

Gårdsjenta sa...

så fine de var :) veldig koselig med prismer syns jeg også :)

Unknown sa...

Litt tantete kan man vel få være vel??? :) Synes det ble kjempefint. Det som er synd er at det ikke finnes nye pærer som kan erstatte de vridde mignonpærene. Håper du har hamstret. :)

Ha en flott ny uke.

Klem fra Kari

Hjem & Glede sa...

Love it Anita!
Å så gøy å finne sånne skatter!
Hi,hi må nå le av disse bedre(?)hi,hi halvdelene våres.....De kan få sagt det!
Jeg bare later som om jeg ikke hører det og så skifter jeg tema til noe heeelt annet!

Ha en vakker uke,vi har SOL....!
Klemmer fra Camilla.

Brunt sukker sa...

HEI SØTE DEG!
JEG HAR NOEN SOM LIGNER ...
DI HAR VI ARVET AV MIN MANS OLERMOR:)
BLOGGEN DIN ER VIRKELIG FLOTT!
LEGGER MEG TIL Å FØLLER DEG:)
KLEM FRA ELI:)

Tante Titti sa...

Så fine!
Titti-klem!

Unknown sa...

Jeg syns også prismer er såå fint! Disse var jo nydelige:)) Gleder meg også til se mer her;) Takk for koslig hilsen hos meg. klem lille meg