tirsdag 11. september 2012

Litt høstnytt til hagen


Sommerplantene synger på
siste verset nå. Jeg har handlet
litt nytt for å fylle på.



De venter på å bli plantet ut i
denne rustikke kassen som jeg fant
i sjøhuset da vi kjøpte huset vårt.





Den ble brukt til å frakte reker
i en gang for lenge siden.
Jeg syns den er helt herlig.




Rosa og hvit høstlyng.




Sammen med de herligste
lillablå asters skal plantes
sammen i det store bedet
på Brygga.







Jeg har fått med meg min trofaste
kamerat Kaiser, så nå skal vi
sette i gang.




Ha en fantastisk dag :-)

11 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Nydelig høstfarger, og vakre planter.
Så utrolig sjarmerende i den gamle kassen.
Ønsker deg en riktig fin høstdag.
Smil og klem fra Monica

Hulda sa...

Så fint med lyng og asters i den gamle kassen. Virkelig lekkert ble det. Og hundevennen din er en liten sjarmør. :)

Mor Inger`s hus sa...

Sååå nydelig høstpynta kasse. Og en kjempeherlig hund.

Ikke alltid like lett å huske på alt en sen kveldstime. Du skal så klart ha 8 lodd - lag ett nytt innlegg.
Har nå rettet opp info.

Ha en fin dag.
Klem

Gårdsjenta sa...

Nydelige høst-blomster :) Fine farger, og flotte bilder.
Den kassa var super :)

Skulle hatt noen løk i jorda, men ikke helt vær til det her i dag.. Håper ute-dagen ble bedre for deg :)

Unknown sa...

Å så flott det var med de blomstene i den kassen :)
Jeg har også en slik kasse med blomster i, syntes det er så stilig!

Ønsker deg en fin tirsdag :)

Frøken Loppe sa...

Hei!
Herlege blomster, og lyngen er så fin no!!!
Eg har planta ut samme blomster sjølv, men dei har dessverre regna vekk......

Hausten har virkeleg kome til oss...

Kosleg venn du har fått med deg til å plante :o)

Ha ein super fin tysdag!
klem ib

Hjem & Glede sa...

Noe så koselig Anita!
Kommer til å bli nydelig sammen.
Og for en herlig Kaiservenn å ha med!
Ser jo ut som om været er bra også....her regner det massevis.....Håper vi får noen fine dager i september...for da er det så fint å pynte ute.

God klem
Camilla.

Sophie sa...

Så koseligt, sko ønska eg og konne vore med:-)
Såg ut som Kaiser koste seg, på det skeiva smilet:-D

Anonym sa...

Hei du:)
Så herlige høst-lyng i en fantastisk gammel kasse:)
Kjempe fint og for noen vakre bilder:)
Herlig det siste bilde:)

Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Nikoline sa...

Så FLOTT det var med lyngen til det gamle treverket i kassa, det inspirerte! Her har eg ikkje gjort mykje utav haustpyntinga endå,det regnar i haug og hola dag ut og dag inn!
Men du - tenk deg ei slik flott trekasse fyllt til randa med reker i staden for i ei kvit isoporkasse...!
Ha ein god onsdagskveld:0)

salige lavendel sa...

Det var så flott med blå skrift på kassen!! Og skjønt å pynte litt med blomster på høsten. Jeg kjøpte akkurat inn noen blomster jeg også, er så koselig å ha noe friskt og innbydende ved inngangspartiet.