søndag 6. april 2014

Soverommet, endelig ferdig



Soverommet er ferdig,
jeg nyter synet mens alt ennå er
nytt, ryddig og fint.





Lyst, lett med en liten tutch av nostalgi.
Nesten alt i rommet er
gjenbruk .






Sengegavlen har mannen laget.
Senga hadde vi fra før, nattbord
var jeg så heldig å finne på bruktbutikk.






Lampene er fra Jotex,
pynteputene i silke er kjøpt
i Thailand.





Den fine gamle benken 
fant jeg også på bruktbutikk
sammen med stolene under. 






Møblene har fått nytt trekk i lys
grå brokade.






Staselige stoler,
et bruktkupp syns nå jeg.






Gardinene er nye.
Blondegardiner gir så
helig lett atmosfære i rommet.






Ha en fin dag :-)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint :) Ser jo ut som et slotts-soverom :) Der kan du sove som en dronning. Mannen er flink som har laget den flotte sengegavlen selv :) Vil du vinne en påskegave fra Green Gate kan du bli med på min give away nå ♥ Klem Anette

idylloghim.blogspot.com sa...

Så nydelig og vakkert soverommet blei!!!! Alt er så gjennomført, helt til minste detalj, liker spesielt lampene dine og slik de er hengt opp:) Flinke deg! Ha en fin ny uke. Stor klem Ann Elin

Hjem & Glede sa...

Herlighet så nydelig!!!!
Jeg får helt hjertebank altså;)))
Vakkert.


Klem fra Camilla .

Lisbeth sa...

Bare en ting å si :
WOW!!!!!

Hulda sa...

Soverommet ser ordentlig herskapelig ut. :) Tapeten passer godt til interiøret. Lekker den gamle benken.

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Dette soverommet ble bare helt nydelig og elegant. Smakfult satt sammen av nytt og gammelt. Forstår godt at du nyter dette synet :)
Anette

Sommerhuset i bakken sa...

For et utrolig lekkert soverom! Wow, det var fint! Her sover dere nok godt og drømmer søtt ;-)

Flott sengegavl og herlig møblement. Den sofaen var utrolig sjarmerende.

Ønsker deg en super kveld!

Unknown sa...

Så flott det ble.
Nå fikk jeg plutselig litt hastverk med å bli ferdig med mitt eget soverom.

Ha en fin dag!!

November- symra sa...

Så lekkert og innbydende. De stolene er jo bare vakre!