fredag 16. mai 2014

Gratulerer med dagen i morgen


17. mai er en festdag for store og små.
Hurra, jeg gleder meg.

Mai er en herlig måned her i Norge.
Lyset, grønne skudd, løkblomster,
frukttrær i full blomst. Alt er så friskt og nytt.







Collagene er fra tidligere 17. mai feiringer.
Rødt, hvitt og blått og en fin blanding av
gammelt og nytt.




Sjelden at jeg viser bilde av 
meg selv her på bloggen.

Her er jeg i  den nye festdrakten min 
som jeg fikk i fjor.




Ønsker alle en fin 17. mai :-)

5 kommentarer:

Underberget sa...

En riktig fin og glad 17.mai til deg også! Veldig fin festdrakt du har fått! Håper det blir sol over hele landet i morgen:-)

Reidunn sa...

Flott dame i en nydelig bunad:)
Jeg misunner alle som har bunad. Men døtrene mine er så heldige å ha fått til konfirmasjonen av svigermor og det er jeg glad for.
Nydelige bilder du viser:)
Her er det meldt fint vær og vi skal til Kristiansand og feire!!
I år blir det mye som skjer pga jubileet.
Ønsker deg en fantastisk fin 17 mai feiring!!
Klem fra Reidunn

Grip dagen sa...

Så lekkert pyntet!
Gratulerer med dagen!
Hilsen Marit

Rosehagen sa...

Nydelig festdrakt;) Og så flott pyntet;) Her er det en kake som må pyntes før jeg tar kvelden;)

God 17.mai;)

Klem fra Ann-Mari

Hjem & Glede sa...

Åååå for en NYDELIG drakt til vakre deg!
Flott innlegg med herlig nostalgi av norske ting:)

Klem C.