lørdag 26. juli 2014

Naturlig på Brygga

Dekoren på bordet er  
blant annet skatter funnet i fjæra.




Gamle  kork flåer i stabel på
trappa, de er så fine syns jeg.






På bordet er en drivved fjøl
blitt løper.




Selvsagt med  forskjellige skjell,
det får jeg aldri nok av.




På veggen har jeg også
hengt opp litt maritim pynt.
Disse dobbene er dekorert med 
En grønn sirkel. 

Før i tiden hadde hver fisker
 sitt eget merke på sine dobber.
Jeg har flere, med 
forskjellige striper sirkler og farger.



Nyt sommeren :-)

3 kommentarer:

Tante Mali sa...

Wonderful! What a lovely idea! I love those things!
All my best from Austria and a happy happy time
Elisabeth

Frøken Loppe sa...

Hei på deg! No er det veldig lenge sia eg har vært innom deg! Her var det jammen masse flotte bilder og ideer siden sist!!!
Så flott og herlig inspirasjon fra det maritime miljøet... tenkt alt en kan finne nede i fjøra.... Du er vertfall kjempe flink å sette samme og lage det så koselig!! Ønsker deg ei flott ny veke! Stor klem

Mor Inger`s hus sa...

For noen fine skatter du har.
Jeg elsker slike ting, og alt man kan finne rundt om kring:)

Nyt sommervarmen :)