fredag 2. januar 2015

Året rundt med en grønn kommode


I Orangeriet står min grønne kommode, den
pyntes etter årstider og stemning.
Den ble derfor  utgangspunkt for
min nyttårskavalkade i år.
Godt Nyttår alle
bloggvenner
derute.


JANUAR
Hvite kalde farger.




FEBRUAR
Kaldt i Orangeriet, blomster kun på Boks.




 MARS
Vårens første blomster, solstråler på skrå inn.




APRIL
Påskeliljer, gåsunger, kyllinger, egg- endelig vår.




MAI
Jeg har plukket en bukett tusenfryd, perfekt på kommoden.




JUNI
Rosene er kommet i blomst, fine i gamle kopper.




JULI
Fioler i lilla kler også en grønn kommode.




AUGUST
Hete dager, masse sol. En stråhatt ligger henslengt på kommoden.




SEPTEMBER
Høstens grøde, og farger kler kommodens farge.




OKTOBER
En gammel tallerken med høstlig motiv.




NOVEMBER
Mild november, olinentrærne trives på kommoden i Orangeriet.




DESEMBER
Julerødt er den perfekte fargen komplimenterer
min grønne kommode



Ønsker alle et flott 2015 :-)

6 kommentarer:

Rosehagen sa...

Hei og Riktig Godt Nyttår ;)
For en vakker og gjennomført årskavalkade ;) Gleder meg til å følge deg i 2015 også;)

Riktig god helg;)


Klem fra Ann-Mari

toves sammensurium sa...

Godt valg - herlig årskavalkade ved en herlig kommode.Den fargen er bare fantastisk,kunne tenkt meg ett eller annet i den selv,eller malt noe!Har du malt den selv forresten?

Ønsker deg godt nytt år både privat og på bloggen!!

Tovekle m.)

Mor Inger`s hus sa...

Fantastisk fint.
Den kommoden kler jo alle årstier like godt :)

Bestemors gamle laken sa...

Koselig årskavalkade:)

Ønsker det et godt nytt bloggår.

Klem, Gerd Kr.

angie sa...

Jeg elsker fargen på brystet !!! et Godt Nyttår ønsker angie fra Tyskland

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon
Du bor så fantastiskt fint, underbart hus. Och ett orangeri som är som en dröm. Jättefint och få se bilder från året.
Önskar dig allt gott 2015
Kramar
AnnaMaria