torsdag 8. januar 2015

Nib`s utfordring i januar

"Hvordan lyssetter du hjemmet ditt"

 Mitt bidrag er fra soverommet denne gang.
 Der har vi to lysekroner med
dimmer slik at lysstyrken lett kan kontrolleres. 

Jeg er veldig glad i symmetri og det
er et viktig prinsipp i innredning av
klassisistiske hus som vårt.






Soverommet har sengegavl laget av en 
ganske bred dør og ruver godt i rommet.






Nattbordene er bruktfunn og
nattbordlampene matcher lysekronene.
Tapeten er tidsriktig ti huset fra 1843 og
er fra Borås.






Denne morgenen strømmet vinterlyset inn
de to vinduene med bryggekanten
som nærmeste nabo - herlig å våkne opp her.






Dette er mitt bidrag HER kan du se flere.

Ønsker alle en fin dag

5 kommentarer:

Isas Trädgård sa...

Så snyggt och så kul att se eftersom vi precis håller på att renovera och skall inreda ett nytt sovrum i vitt!!!
Det blir en liknande säng som du har och vita sängbord och gardiner !
Tack för titten !
Ha det så gott !
Kram/Isa

angie sa...

hva en fin lyse soverom !!! Jeg skulle ønske jeg kunne hvile hodet mitt nå i stor seng for en time !!! elsker hilsener fra angie

Bergheim sa...

For et herlig soverom. Flott belysning, lykke til.

Mellom Himmel og Jordbær sa...

Det er bare en ting å si om dette: Lekkert! Virkelig et rom å sove godt i og å trives i :)
Ønsker deg en fin søndagskveld!
Hilsen fra Anette

Unknown sa...

Så herskapelig og lekkert:))

Lykke til i utfordringen! ♡