torsdag 7. mai 2015

Ommøblering i Orangeriet


To nye hvite rottingstoler fra 
Møbelringen har fått plass sammen
med de to jeg hadde fra før.





Sammen med ett litt mindre rundt bord,
Ble det både bedre plass og mer komfertabelt
å sitte her ute.





Vi er nesten flyttet ut for tiden.
Vinden kan bare ule rundt hushjørnene,
her inne er det bare såå varmt og deilig.






Lavendelstiklingene trives sammen
med andre grønne vekster.






Nydelig hengende jordbærplante fikk
jeg av min søster til Bursdagen. Gleder meg
til å smake på jordbærene.






Frukttrærne som omkranser huset
er et vakkert skue når vi sitter
her inne disse flotte vårdagene.





Ønsker alle en fin dag :-)

3 kommentarer:

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Orangeriet ditt er sååå koselig! Skjønner godt dere trives der inne. Så mange fine detaljer. Koselig møbelgruppe.
Det går noe tid hver gang jeg blogger. Litt lettere med IG. Får ta noen skippertak nå:) For nå var det ikke kjekt å være ute. Håper været bedrer seg i løpet av helgen. Vi går også og drømmer om et orangeri eller drivhus.
Ha en flott helg!
klem fra meg:)

Christine sa...

Så koselig :)
Tenker det er herlig og avslappende å sitte der!

God helg til deg og dine.
Klem fra Christine

toves sammensurium sa...

For en fantastisk herlig drømmeplass!!!!
Elsker hvordan du dekorert!
Tove :)